Kibar Bendera Indonesia Salam Kebangsaan Untuk Seluruh Pemuda-Pemudi Republik Indonesia dimanapun berada, baik yang sedang berada diantara Sabang Sampai Merauke atau yang sedang berada diManca Negara. Salam Persaudaraan, Jangan kita biarkan negara manapun untuk mengusik aset kebudayaan kita, karena bagaimanapun itu adalah milik negara kita yang harus kita pertahankan. Cinta Tanah Air Sebagian Dari Iman.... Satu Nusa Satu Bangsa Satu Bahasa Kita


Malingsia Tidak Beretika
Sampaikan ke semua tenaga kerja Indonesia terutama yang bekerja di MALINGSIA agar :
1. Tidak memberikan resep makanan Asli Indonesia ke Orang orang MALINGSIA.
2.Jangan menyumbangkan tarian atau apapun yang berbau budaya asli Indonesia pada orang MALINGSIA.
3. Jangan bermain musik Tradisional Indonesia Pada Orang MALINGSIA.
Kita semua telah tau bahwa Negara satu itu adalah NEGARA TAK BERETIKA, NEGARA PLAGIAT MURNI Negara tanpa kreativitas, tak mau dan tak mampu menciptakan karya, Jadi mulai saat ini sebaiknya kita berhati hati menyajikan sesuatu yang asli budaya Indonesia pada negara MALINGSIA dan mari sejak sekarang sebut negara itu dengan sebutan MALINGSIA bukan MALAYSIA, Berapa banyak budaya Indonesia direbut? Masih tegakah budaya kita di Maling?

Kami Bukan Ciplak Kok, Cuma Mencontek Aja !

Kami Bukan Ciplak Kok, Cuma Mencontek Aja !

Bukan Salah Aku di rogol!

Artikel Ini dibuat oleh salah seorang warganegara Malaysia sendiri .
Assalamualaikum WBT.
Haha. Apalah tajuk aku ni. Memanglah bukan salah aku dirogol, yang salahnya bila berzina, meliwat, tengok cerita 'blue' dan lain-lain.
Ok jom baca apa yang aku nak tulis.

Pernah baca tak dalam surat-surat khabar, tengok dalam berita kat TV, dengar dalam berita kat radio, kes budak bawah umur kena perkosa.
Ada beberapa situasi yang menarik perhatain (bagi aku lah)


1- Undang-undang kat Malaysia, kalau lelaki berzina dengan budak perempuan bawah umur, maka tuduhan rogol akan dikenakan.

Komen aku: Sebab tu ramai budak lelaki merengkok dalam Henry Gurney dan lain-lain atas tuduhan rogol yang dibuat suka sama suka. Huih! Sedaplah ye budak-budak perempuan zaman sekarang, dah sedap-sedap 'main' dengan budak lelaki tu, maka kalau lepas tu rasa menyesal, bolehlah lapor kat polis, biar budak laki kena tangkap. Tak pun kalau rasa dah tak suka budak laki tu, bolehlah lapor kat poliskan!! Huhu, mana pergi pejuang hak asasi manusia? Ni budak lelaki di aniaya ni, kalau nak tangkap, tangkap lah lelaki dengan perempuan sekali sebab berzina. Apalak tuduhan rogol! Mana pergi aktivis-aktivis feminis yang konon perjuangkan keadilan, apsal kamu semua senyap. Maka, kesimpulan undang-undang ni tak adil, apa kejadahnya suka sama suka, pastu tuduhan rogol. Patutnya tuduhan zina.

2- Kes budak perempuan di rogol oleh lelaki yang sama, di tempat-tempat yang berbeza, pada waktu-waktu yang berbeza, dan di mana antara waktu-waktu tersebut sempat pula budak perempuan tu balik rumah.

Komen aku: Macam mana boleh jadi kat tempat-tempat berbeza kecuali kalau bukan perempuan tu yang pergi kat tempat tu. Kalau kena kurung dek lelaki tu, mesti budak tu tak dapat balik rumah. Jadi, patutke masuk kes rogol. Dahlah antara satu waktu dengan waktu yang lain jauh tempohnya. Ini menunjukkan perempuan tu yang dengan rela ikut lelaki tu pergi tempat tu. Kalau dah kena rogol dengan lelaki tu, buat apa pergi jumpa dia lagi. Jadi patutke masuk kes rogol atau pun sebenarnya zina!

3- Di rogol teman yang baru dikenali selepas bersiar-siar dengan menaiki motosikal

Komen aku: Tu lah, kan Islam dah ajar,pergaulan bebas lelaki perempuan di larang. Yang pergi naik motor bersiar-siar dengan dia buat apa, dahlah baru kenal. Kan naik motor dengan lelaki bukan mahram tu haram, bergesel sana sini.

4- Di rogol teman lelaki ketika 'dating'.

komen aku: Apa punya orang lah! Dah tau 'dating' haram. Yang kau pergi berdua-duaan dengan boyfriend kau di bawah pohon pisang buat apa. Dah lelaki kau bagi peluang, memanglah dia ambil.
Cukup 4 kes.

Maka akan berteriaklah pembela-pembela wanita dan hak asasi manusia, " Masri,membela perogol, menghina wanita, blablabla".
Aku akan membaca sambil tersengih menampakkan gigi aku. Apalah korang ni, bila polis suruh kita kunci rumah elok-elok supaya pencuri tak masuk, apsal tidak ada siapa yang pergi kata si polis nak bela pencuri, dan menyalahkan rumah yang dicuri.
Begitu juga, kalau motor korang kena curi sebab korang tak kunci, pasti polis akan cakap "Yang kau tak kunci siapa suruh". Adakah dalam situasi ni kamu semua akan kata polis membela pencuri?

Sama juga, apa yang aku nak, perempuan-perempuan semua jaga diri, ikut ajaran agama, jangan bagi peluang dekat insan-insan perogol ni. Jangan dedahkan diri kepada bahaya, jangan masuk lubuk buaya. Takkan itupun tak faham.
Wallahu'alam
Wslm wbt

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

From..:: Malingsia.com ::..

Yang selalu Di Banggakan Malingsia?

Petronas Tower
Contractor: Korea
Management: Australia

Badmintonall
all players are Malaysian Chinese and Indians
Coach: Indonesian

Angkasawan aka Astro-tourist-naut
Spaceflight: Rusian Soyuz

SMART Tunnel
Engineering design, construction, and management: Mott MacDonald (UK)

Shukoi : Russia
Submarine: France
A soldier who passed out in Lebanon: Malaysian bumiputera..

Proton
Engines: Japan and France
Body: Malaysia (sub contracted to India)

Toll road
Contractors: China, Korea, Indonesia, all countries except Malaysia
Taxi drivers: Malaysians

Genting Hihland
Contractor: UK
Owner: Malaysian Chinese
Gamblers: Sporean, Hk, India, Indonesian, Malaysian Chinese and Indians
Office boys and servants: Malaysian Bumiputera

Pictures of Bigfoot in Johor
pictures are fake, manipulated from a French
archaeological book

Professionals: doctors, lawyers, engineers, accountants, etc: Malaysian Chinese, Indians, and Expats
Matrempit: Malaysian Bumiputera

Holywood artist: M Yeoh (Malaysian Chinese) Pelawak: Malaysian Bumiputera

Malingsia Miskin Sekali Kreatifitasmu

Ternyata beneran banget kalo musisi-musisi Malingsia ini kwalitasnya rendah. Seenaknya saja menjiplak lagu-lagu Indonesia. Nggak percaya? Lihat nih : Disini